
Zwroty i reklamacje
Reklamacje
Zgodnie z obowiązującym prawem reklamację możesz złożyć do 12 miesięcy od momentu wykrycia wady w zakupionym produkcie oraz do 24 miesięcy od daty zakupu produktu. Jeśli w zakupionym przez Ciebie produkcie wykryłeś wadę w postaci uszkodzenia, nieprawidłowego działania, czy też produkt, który do Ciebie dotarł nie jest zgodny z jego opisem lub uważasz, że posiada on inną wadę podlegającą reklamacji, zanim wyślesz do mnie przesyłkę skontaktuj się ze mną. Na stronie kontakt znajdziesz formularz kontaktowy oraz niezbędne dane kontaktowe. Opisz możliwie najdokładniej zaistniałą sytuację i wspólnie spróbujemy znaleźć rozwiązanie.
Jeśli zdecydujesz się na skorzystanie z procesu reklamacyjnego nie musisz korzystać ze specjalnego formularza reklamacji. Napisz do mnie i zadeklaruj chęć zareklamowania towaru poprzez podanie numeru zamówienia oraz danych kupującego. Zakupiony produkt odsyłasz na swój koszt na adres:
Pracownia ze Światła - Szymon Koronkiewicz
Żwirki i Wigury 19/2
41-807 Zabrze
Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki, w terminie 14 dni otrzymasz decyzję o pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu reklamacji. W przypadku odmowy uznania reklamacji, towar zostanie do Ciebie odesłany na mój koszt. W przypadku uznania reklamacji w ramach informacji o jej uznaniu otrzymasz informacje dot. proponowanych rozwiązań.
Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem produkty realizowane na indywidualne zamówienie nie podlegają możliwości zwrotu JEDNAKŻE przyjąłem w swojej pracowni zupełnie inny sposób działania. Dlatego każdy produkt realizowany na indywidualne zamówienie, podobnie jak gotowy produkt (nierealizowany na indywidualne zamówienie) możesz zwrócić bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od daty jego zakupu. Po upływie tego czasu zwrot nie jest możliwy.
Produkt NIE MUSI być zapakowany w oryginalne opakowanie. Aby dokonać zwrotu skontaktuj się ze mną. Na stronie kontakt znajdziesz formularz kontaktowy oraz niezbędne dane kontaktowe. Chęć zwrotu produktu deklarujesz poprzez podanie numeru zamówienia oraz danych kupującego. Nie jest wymagane korzystanie ze specjalnego wzoru formularza zwrotu. Zakupiony produkt odsyłasz na swój koszt na adres:
Pracownia ze Światła - Szymon Koronkiewicz
Żwirki i Wigury 19/2
41-807 Zabrze
Gdy otrzymam zwrot zakupionego produktu i potwierdzę, że jest w stanie nienaruszonym (nie ma śladów użytkowania, uszkodzeń, zabrudzeń, modyfikacji oraz jest kompletny) w terminie 14 dni odeślę Ci pełną kwotę za zakupiony produkt oraz koszty jego doręczenia do Ciebie.
Jeśli po otrzymaniu zwrotu zakupionego produktu okaże się, że nosi on ślady użytkowania, jest uszkodzony, zabrudzony, zmodyfikowany lub jest niekompletny, wartość uszkodzeń i wad zostanie potrącona z kwoty, którą miałbym do Ciebie wysłać w sytuacji, w której produkt byłby w stanie nienaruszonym. W skrajnych przypadkach jeśli zwrócisz towar uszkodzony w stopniu uniemożliwiającym korzystanie z niego, potrącenie może sięgnąć 100% wartości produktu. Pamiętaj, że dokonując zwrotu uszkodzonego towaru REZYGNUJESZ z procesu reklamacyjnego, a ewentualne uszkodzenia towaru pozostają wyłącznie Twoją odpowiedzialnością.
Dokonanie zwrotu produktu realizowanego na zamówienie wiąże się z tym, że produkt ten zostanie wystawiony na sprzedaż i ktoś inny będzie mógł go zakupić.
UWAGA! W przypadku, gdy brałeś udział w indywidualnym warsztacie narodzin bębna szamańskiego również możesz dokonać zwrotu stworzonego tą drogą instrumentu. W tej sytuacji odsyłam Ci pełną kwotę za zakupiony instrument, ale nie otrzymasz zwrotu kosztów przeprowadzonego warsztatu. Obowiązują tu te same zasady jak przy zwykłych zwrotach.
Pamiętaj, by zwrot produktu był dokonywany w odpowiednio zabezpieczonej przesyłce z wykupionym ubezpieczeniem oraz (w przypadku np. instrumentów) etykietą "Uwaga ostrożnie". Jeśli przesyłka zostanie uszkodzona w trakcie transportu do mnie, to nadawca przesyłki, czyli Ty będziesz dochodzić swoich praw.
Pamiętaj, że każdy produkt przed wysyłką jest dokładnie przeze mnie fotografowany z wielu różnych perspektyw, dzięki czemu dość łatwo da się zweryfikować, czy ewentualne uszkodzenia, zabrudzenia i modyfikacje były obecne w momencie wysyłania go do Ciebie.